reklama

Neviditeľné svetlo

Keď pavúk svoje siete dotká, jeseň zbiera lístie na pieseň... tento krásny text Kamila Peteraja znel v podaní Pavla Hammela a Prúdov práve keď som sadal k notebooku s úmyslom napísať tento blog. Náhody neexistujú...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Zverejniť tento článok som mal v pláne už niekoľko dní. Keď som nemal nič zmysluplnejšie na práci, rozmýšľal som ako ho uvediem. Do poslednej chvíle som bol bez nápadu. Keď už som sedel za počítačom, na Rádiu Slovensko bežala relácia Svet hudby a Palo Hammel...

Jeseň je jednoducho tu. Leto za sebou definitívne zabuchlo dvere. To je čas kedy sa vo mne miešajú protichodné pocity. Akási nostalgia za končiacou sa infra sezónou sa strieda s radosťou pri zostavovaní kalendára a prehrabávaní sa tohtosezónnymi fotkami. Už štvrtý rok sa snažím vybrať 13 "naj" záberov z aktuálneho roka. Či sa mi to podarilo, musíte posúdiť vy...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Ak sa vám kalendár zapáčil a chceli by ste ho pre seba, prípadne ako darček pre priateľov, či kolegov, napíšte mi mail: peto.lacina@gmail.com

kalvária Banská Štiavnica
kalvária Banská Štiavnica (zdroj: Peter Lacina)
hrad Blatnica
hrad Blatnica (zdroj: Peter Lacina)
vodný kolový mlyn Tomášikovo
vodný kolový mlyn Tomášikovo (zdroj: Peter Lacina)
kaplnka, rodinná hrobka Kovarce
kaplnka, rodinná hrobka Kovarce (zdroj: Peter Lacina)
Čachtický hrad
Čachtický hrad (zdroj: Peter Lacina)
kaplnka, kalvária Dvory nad Žitavou
kaplnka, kalvária Dvory nad Žitavou (zdroj: Peter Lacina)
opevnený kláštor Bzovík
opevnený kláštor Bzovík (zdroj: Peter Lacina)
ranorománsky kostol, Kostoľany pod Tríbečom
ranorománsky kostol, Kostoľany pod Tríbečom (zdroj: Peter Lacina)
hrad Lednica
hrad Lednica (zdroj: Peter Lacina)
ranogotický kostol Kraskovo
ranogotický kostol Kraskovo (zdroj: Peter Lacina)
hrad Beckov
hrad Beckov (zdroj: Peter Lacina)
vysoká pec Sirk
vysoká pec Sirk (zdroj: Peter Lacina)
hrad Šomoška, v pozadí hrad Šalgó
hrad Šomoška, v pozadí hrad Šalgó (zdroj: Peter Lacina)
Peter Lacina

Peter Lacina

Bloger 
  • Počet článkov:  18
  •  | 
  • Páči sa:  75x

dvojnásobný otec, fotograf :) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu