reklama

Baboletné zahmlievanie

Babie leto je určite jedno z najkrajších období, posledný vzdor prírody pred tým, než odovzdá vládu dažďu, vetru, snehu a zime...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Myslím, že posledný týždeň si všetci krajinkári užívali ako to len šlo, pre fotografov je to určite jedno z najkrajších období, kedy sa nevedia rozhodnúť, či fotiť 50 odtieňov zlatej, ktorou sa prezentujú listnáče, alebo bielu hmlu, rozliatu v dolinách...

Za posledných pár rokov sa aj mne tentoraz konečne podarilo trochu sa utrhnúť a byť s foťákom v správny čas na správnom mieste. Ale nič nie je zadarmo, nebolo to na prvý pokus ;-). V pondelok som musel odcestovať a iba som smutne prechádzal dolinkami s inverziou a oslnenými kopčekmi. V utorok bolo počasie ukážkové, no zvolil som si zlé miesto pomerne nízko a prečkal som dopoludnie v inverzii, až kým slnko hmlu nevysušilo. V stredu sa rozfúkalo, takže sa hmla nekonala, bol krásny slnečný deň. Po utorkovom nezdare som ho využil na hľadanie toho správneho miesta, aby som prípadnú ďalšiu šancu už nepremrhal. Večer som na nete čekol predpoveď na nasledujúci deň, ktorá sľubovala jasnú a chladnú noc a bezveterné ráno. Ideálne podmienky. Vo štvrtok konečne všetko do seba zapadlo ideálne a výsledok myslím stojí zato....

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
Nitriansky hrad
Nitriansky hrad (zdroj: Peter Lacina)
Nitriansky hrad
Nitriansky hrad (zdroj: Peter Lacina)
Nitriansky hrad
Nitriansky hrad (zdroj: Peter Lacina)
Nitriansky hrad
Nitriansky hrad (zdroj: Peter Lacina)
Nitriansky hrad
Nitriansky hrad (zdroj: Peter Lacina)
Nitriansky hrad
Nitriansky hrad (zdroj: Peter Lacina)

Pre mimonitrančanov, na fotkách je Nitriansky hrad, použitá tehcnika: Canon EOS 7D Mark II, Tamron SP 70-300mm f/4-5,6 Di VC USD.

Peter Lacina

Peter Lacina

Bloger 
  • Počet článkov:  18
  •  | 
  • Páči sa:  75x

dvojnásobný otec, fotograf :) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

9 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

86 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu